Stylish Pink
Short Speech





♥ Saya Seorang yg Tinggi ♥

Hai .. Selamat Datang ke blog saya.Sila tinggalkan jejak anda di sini ♥ Terima Kasih

Navigation Here



Story About Links
Leave A Message


Give An Applause


Re - edit by
NurNisyyah
Skin Made by Aina Hanani
Own this blog NurAdila
Kawan Sehidup Semati
Saturday, 13 April 2013 | 05:23 | 0 Awesome!

Hye EvEry BoDy !
harini aq nak cerita sesuatu pasal kawan kesyangan kite
sebenarnye , diorang daridulu kawan kite yang kite sayang ..
kite dah anggap diorang ni macam adik bradik  kite ..
kite harap diorang takkan pernah pisahkan kite ..

Kite Sayang Diorang 
Kite Takk Nak Pisah Dari Diorang ..
LOVE U FRIEND
|
*kalau takk jelas tekan gambar tuhh :D *
# eh , nurin ..sory ehh ...tak letak gambar ko ...kite takk de gambar ko 
sory sesangat ..
ha ' ..tuh gambar kawan kite yang comel2 , cantik2 , pandai2 and then
bla bla blaa ...
yang penting kite takk nak terpisah dengan diorang :*

LOVE U ALL ..
Kawan Sehidup Semati 
AINUL MARDHIAH , FADWAH AFIQAH , NURIN AFRIENA

0key , sampai sini je cite kite ..k bye ..LOVE U 



Cameron Highlands
Sunday, 17 March 2013 | 21:28 | 0 Awesome!
15.3.2013
Whoaa,,pegi cameron mase ari jadi aq..
best gile dow...kt cameron sejuk tu boleh tahan laa
tapi genting lagi sejuk kutt...HEHE 
mak aq bgi hadiah kt aq..nk tau tak ape bendenye
tengok kt bawah ni ehh..

eCeh, Hadiaa laa sgt...
yang dompet tu akak aq yg bagi MIMI AFRINA
terima kasih la pon adoi !
haha...aq ngan kakak aq  gile 2
mase kt sane...haha..nak tengok takk
Eleh , mane boley ....Haram ..Poyo jer ..Gurau k
hahaha,,,,kt sane bising gile..Tasya & Ica...
bising gile la pon adoi
pekak telinga aq nanti...haha...kakak aq ni gile skit :P

Ehh, ade agy tau...ha',nak tengok tak gambar budak yang comel gile?
ni ha' gambarnye...
nama dia Rayyan...anak nye Acik Bed & Acik Didi
budaknye ganas gile..haha,berani dia pukul acik ana...ngan kite skali pon
dia pukull...sakit gile pon adoi !!
eh,lupa plakk nk letak gambar dia...jap eh
ha' ...tengok kt bawah ni ehh

pehh...ganas gile kutt..adek aq pon takut ngan budak nih..
HEHE,,ape laa adek a ni.ceh,ckp orangl..padahal aq pon takut gakk 
ngan budak ni :P
kla...tatau nk ckp aper agi..sampai sini jelahh cite aq
*ASSALAMUALIKUM *


Tinggal Kenangan :)
Sunday, 10 March 2013 | 20:14 | 0 Awesome!

Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Disini aku merindukan dirimu
Kini ku coba mencari penggatimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih
-------------------------------------------------------------
Sedih laa dia tinggal kan aq..tapi takpe ahh.budak kechik kan
namanye pon 'CINTA MONYET'
lain lah klau dah remaja boley laa couple
nie budakk kechik,mane bley..kena focus blaja duluu

bahagia kan ibubapa dulu..klau dah besar jangan lupa
ibubapa kite,..bagilah 100 ke 50 ke kt ibubapa kite.
kan mase kechik dia yang bagi kite duitt..
balas la balik jasa ibubapa kite terhadap kite.
dia bekeja keras untuk kite jugakk.so,jangan membazir duit.klau
nk duit,senangje..kumpul lahh sendiri..

Ehh,macam dah salah tajuk jer..HAHA
takpe ah,kite nk single dulu..macam mane nk focus blaja klau kite
couple,baik x yah couple klau camtuhh
lebih baik bace buku daripada couple yg ntah lupa diri
agaknyee..
Hish,apa kena lah ngan aq nih
lupakan je arr budak tuy,lagipon dia kn suke org len...
dia x sesuai ngan aq ponn

Aq tau lah budak yg dia uke tuh lagi cantik dari aq..kaya,
cantik...and macam agy arr
mybe,ko suke dia sbb cantik & kaya kn
0uh,tau lahh...ko jangan sampai sakit kn ati kawan aq sudar
klau ko sakit kn ati kwn aq siap kauu...tau lah aq nk wat perr...

kla,taktau nk ckp ape agy
ASSALAMUALAIKUM ;)


Sebelum dan Selepas :)
Monday, 11 February 2013 | 17:35 | 0 Awesome!
hye ! arini aq nak tunjukk gambar blog aq yg Lepas and Skarang
nk tengokk?? oke,jap eh..klau nk tengok
tengok kt bawah ni 
|

klau korang x nampak or takbrape jelass korang boley
click gambar tu...

cantekk tak yg skarang punye ? hehe ,klao x cantekk takpe :D
yg mane cantekk bgi korang? bgi aq yg skang punye.hehe
korang boleh comment kt cbox..klau x nk takpe,tak paksa.oke
aq taktau nk ckp ape agi..dah x de ayat yg nk tulis.So,nanti2 aq post 
yg baru agy ye..ok,
sampai di sini sajalah cerita saya harini 
*assalamualikum*

Kawan bek aq nihh..Cantik kan :)
Saturday, 2 February 2013 | 19:05 | 0 Awesome!





yang lain tu kite tak de gambar diorang..
so,len kali kite ambek
ha',nk ckp nih.yg gambar 

1.Irdina Syaza
2.Nur Insyirah
3.Ashsyifa Aqilah
4.Nurul Nazihah
5.Nur Fazilla

kawan aq semua cantek2...eceh,
taulah aq tak cantekk...
diorang ni baek ngan aq...
yg pertama ngan kedua tu adek bradik..
yg lain tu bkan adek bradik..
diorang baek sangat ngan aq...
mudah-mudahan dia cemerlang untuk UPSR,PSRA,UPKK
aminnnn..





Budak Hot lah Katakan !
| 18:41 | 0 Awesome!
hye.harini aq nk cerite pasal budak poyo kt FB ..
budak tu namenye......*****....dia ni budak 
SKBB ...dia ni kwn kt FB aq..tapi blagakkk
aq mula,tengok dia cantek...tapi tetibe keluar gambar poyoo dia uhh..
*aq bukan jelezpon...
baru je nak jadikan kau kawan baek aq...
tapi,perangai kau dah macam ape tahh..
knp nk hot kt dunia...baek hott kt
akhirat nanti...kan aq dah keluarkan kata kasar aqq...
sorry la..aq x de maksud nak kutuk
ko..tapi masalahnye dah memang betul ponnn..
klau ko jadi aq mesti faham..
HOTT LAH SANAD...
jijik ahh,bkan cantek sangatpon..
kawan aq lagi cantek daripada ko..namenye
IRDINA SYAZA...
dia cantek,baek,aq suke dia....
x mcm ko..blagak...sombong..ko ingat kau cantek.
tidak langsung...mulut telopongg camtu... aq pon adelahh
nak je aq sumbat cili merah kt kau..
GRRR...werk,nak muntah aq tengok gambar kauu..
kla,bye/* 
assalamualikum :)

Budak tak de Kerja..haha
Monday, 28 January 2013 | 02:44 | 0 Awesome!
hai...malam semalam 27.1.2013
aq tido umah nenek aq..saje nk teman nenek...
sbb kesian nenek sorang2 kt umah..
pastu kitorang takde keje..
kitorang pon bina lah mainan ni..







ni semua hasil dari 
1)NurAdila
2)AinnurAnissa
3)Azzarizal Al-azri
4)AliffAiman

kitorang saje je buat benda ni
tengah bosan memang cam ni prangai kitorang
ceh,perangai kitorang? ke perangai aq sorang jew...hehe
penat kitorang buat semua ni..tapi best gile..
kla bubye /*jumpa di lain hari k..*kelipmata*



Older Post