Stylish Pink
Short Speech





♥ Saya Seorang yg Tinggi ♥

Hai .. Selamat Datang ke blog saya.Sila tinggalkan jejak anda di sini ♥ Terima Kasih

Navigation Here



Story About Links
Leave A Message


Give An Applause


Re - edit by
NurNisyyah
Skin Made by Aina Hanani
Own this blog NurAdila
Tinggal Kenangan :)
Sunday, 10 March 2013 | 20:14 | 0 Awesome!

Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Disini aku merindukan dirimu
Kini ku coba mencari penggatimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih
-------------------------------------------------------------
Sedih laa dia tinggal kan aq..tapi takpe ahh.budak kechik kan
namanye pon 'CINTA MONYET'
lain lah klau dah remaja boley laa couple
nie budakk kechik,mane bley..kena focus blaja duluu

bahagia kan ibubapa dulu..klau dah besar jangan lupa
ibubapa kite,..bagilah 100 ke 50 ke kt ibubapa kite.
kan mase kechik dia yang bagi kite duitt..
balas la balik jasa ibubapa kite terhadap kite.
dia bekeja keras untuk kite jugakk.so,jangan membazir duit.klau
nk duit,senangje..kumpul lahh sendiri..

Ehh,macam dah salah tajuk jer..HAHA
takpe ah,kite nk single dulu..macam mane nk focus blaja klau kite
couple,baik x yah couple klau camtuhh
lebih baik bace buku daripada couple yg ntah lupa diri
agaknyee..
Hish,apa kena lah ngan aq nih
lupakan je arr budak tuy,lagipon dia kn suke org len...
dia x sesuai ngan aq ponn

Aq tau lah budak yg dia uke tuh lagi cantik dari aq..kaya,
cantik...and macam agy arr
mybe,ko suke dia sbb cantik & kaya kn
0uh,tau lahh...ko jangan sampai sakit kn ati kawan aq sudar
klau ko sakit kn ati kwn aq siap kauu...tau lah aq nk wat perr...

kla,taktau nk ckp ape agy
ASSALAMUALAIKUM ;)



Older Post | Newer Post