Stylish Pink
Short Speech





♥ Saya Seorang yg Tinggi ♥

Hai .. Selamat Datang ke blog saya.Sila tinggalkan jejak anda di sini ♥ Terima Kasih

Navigation Here



Story About Links
Leave A Message


Give An Applause


Re - edit by
NurNisyyah
Skin Made by Aina Hanani
Own this blog NurAdila
Rindu Dia ღ
Saturday 15 December 2012 | 08:00 | 0 Awesome!

ahhh..aku rindu sangat kat dia..
agak-agak dia tgh buat ape ha' skarang..?
mudah-mudahan tahun dpn UPSR dia dpt 5A..aminn...
amin sesangad..*/
nak msj dia ke x nk,nak ke tak nak,nak ke tak nak,,
hish,nape ngan aku nie..dah gile ke aku ni..ahhh...
mudah mudahan dia ingat aku gak..Eceh..*perasanjap /*
ialah,sebab kn aku dh ingat dia..dia mesti 
kena ingat aku gakk..
Rindu dia ahh..
dh terlalu rindu nie...
mane dia ni...tak rindu aku ke/*
post..post..post..
kena post banyak banyak..aku pon tak 
tau knape nk kena post banyak2..haha..dh gile mmg mcm ni
kla..bubye/*





Older Post | Newer Post